Διατροφή και Σώμα
Διατροφή και Σώμα

Το μυστικό για μια επιτυχημένη διατροφή

 

Σαν να πέρασε λίγος καιρός μου φαίνεται…αλλά επιστρέφω δριμύτερη και με γεμάτες μπαταρίες. Συγχωρέστε με για αυτό το μεγάλο κενό άλλα ήταν μια πολύ μεγάλη χρονιά αυτή που πέρασε. Όμως τώρα θα βρίσκομαι εδώ δίπλα σας πάλι με  πολύ όμορφα πράγματα.

Σκέφτηκα ότι το πρώτο άρθρο που θα ήθελα να γράψω θα έπρεπε να είχε σχέση με το πιο σημαντικό όταν ξεκινάμε μια προσπάθεια για έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής. Ο χρόνος με την καθημερινότητα μας πλέον είναι ελάχιστος και ο βασικότερος λόγος που οδηγούμαστε σε ατασθαλίες είναι ότι  δεν υπάρχει σωστή οργάνωση.

Η υγιεινή διατροφή απαιτεί πολλά πράγματα οπότε το πρώτο βήμα για την επίτευξη του είναι μια μέρα μέσα στο σαββατοκύριακο να την ορίσετε ως “μέρα προετοιμασίας”.

Τι σημαίνει αυτό? Με κάποια μικρά βηματάκια θα το δούμε αναλυτικά:

  • Καταρχήν βγάλτε ένα μενού για όλη την εβδομάδα ώστε να ξέρετε τι χρειάζεστε. Αν ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής σημειώστε ακριβός τι έχει το πρόγραμμα σας.
  • Έχοντας την λίστα στα χέρια σας κάντε τα ψώνια σας στο σούπερ μάρκετ. Προσπαθείτε να είστε εγκρατής και να μην παρεκτρέπεστε, αγοράστε μόνο αυτά που είναι απαραίτητα.
  • Αγοράστε μικρά ταπερακια ή σακούλες μιας χρήσης και φτιάξτε τα σνακ σας για ολη την εβδομάδα. Αυτό θα σας βοηθήσει με 2 τρόπους : 1ον θα έχετε ακριβώς τις μερίδες που αναλογούν στο δεκατιανο ή το απογευματινόκαι 2ον αν είστε βιαστικοί το πρωί θα είναι όλα έτοιμα χωρίς κόπο.
  • Το σημαντικότερο όλων είναι το φαγητό. Μαγειρέψτε για να είναι έτοιμο το φαγητό σας για κάποιες μέρες που έχετε μεγάλο φόρτο εργασίας και ξέρετε οτι θα αργήσετε να επιστρέψετε στο σπίτι. Κάντε κάποια φαγητά για 2 μέρες π.χ το όσπριο ή το λαδερο. Και αφήστε για τις μέρες που είστε πιο χαλαροί ν φάτε το ψαράκι σας ή κάτι της ώρας που γίνεται πιο γρήγορα
  • Ψήστε μπάρες δημητριακών σπιτικές για να μπορείτε να έχετε για μια ώρα δύσκολη που θα θέλετε ένα γλυκάκι αν έχετε διάθεση μπορείτε να κάνετε και σπιτική granola για να έχετε για το πρωινό σας η για το βραδινό.
  • Κόψτε καροτακια, αγγουρακια, πιπεριές βάλτε κ ντοματινια για να έχετε για μια γρήγορη σαλάτα. Καθαρίστε λάχανο καρότο για συνοδεία των γευμάτων σας ενω μπορείτε να βράσετεμπρόκολο κουνουπίδι για να έχετε έτοιμη βρασμένη σαλάτα

Για προσπαθήστε και εσείς μαζί με εμένα. Φταίξτε ένα πλάνο γευμάτων και ορίστε ποια μέρα θα είναι για τα ψώνια σας και πότε θα κάνετε την προετοιμασία.

Εγω διάλεξα να κάνω τα ψώνια μ το Σάββατο και την Κυριακή να οργανώνω τα φαγητά ώστε να μην χρειάζεται να μένουμε νηστικοί η να παρασυρόμαστε και να θέλουμε να φάμε απέξω.

Περιμένω τα μηνύματα σας για αυτή την αρχή που κάνουμε μαζί

No Comments Yet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *