Διατροφή και Σώμα
Διατροφή και Σώμα

Πώς να μείνεις συνεπής στο Γυμναστήριο

Αμάν Αμάν…Personal trainer θα μιλήσει για γυμναστήριο..Θα το διαβάσουν φίλοι μου και συνάδελφοι μου και στάνταρ θα πέσει το κατάλληλο δούλεμα.

αλλά μην δουλευόμαστε. Δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο το personal . Σε πολύ κόσμο αρέσει το κοινωνικό στοιχείο. Οπότε για πάνε να δούμε λίγα πράγματα.

Εντάξει, ξεκίνησες γυμναστήριο. Τώρα μένει να βρεθεί ένας τρόπος να μην σταματήσεις έπειτα από δέκα μέρες.

 

Το σενάριο είναι γνωστό. Μία μέρα αποφασίζει κάποιος να ξεκινήσει γυμναστήριο. Γράφεται λοιπόν σε ένα γυμναστήριο, αγοράζει φόρμα/μπλουζάκια/σορτσάκια/παπούτσια, κάνει μερικές προπονήσεις και μετά χάνει μία προπόνηση. Και μετά κι άλλη. Και μετά κι άλλη, μέχρι τελικά να τα παρατήσει τελείως, είτε λόγω χρόνου είτε επειδή – πολύ απλά – βαρέθηκε. Πώς όμως μπορεί να αλλάξει αυτό; Ιδού 6 τρόποι για να μπορέσει κάποιος να είναι συνεπής στο γυμναστήριο.

 

  1. Να είναι προσβάσιμο

 

Μπορεί να μοιάζει με λεπτομέρεια, αλλά δεν είναι, κυρίως για λόγους ψυχολογίας. Και μόνο η σκέψη ότι έπειτα από μία κουραστική μέρα πρέπει κάποιος να μπει στο αυτοκίνητο ή να πάρει κάποιο μέσο συγκοινωνίας για να πάει στο γυμναστήριο τον κάνει να το μετανιώσει. Και αν δεν συμβεί αυτό την πρώτη ή την δεύτερη ή την… δέκατη φορά, θα γίνει την 11η. Και αυτή θα είναι η αρχή του τέλους. Για αυτό πρέπει – αν είναι δυνατό βέβαια – να βρει κάποιος ένα Γυμναστήριο που να μπορεί να πάει με τα πόδια.

 

  1. Να γίνει μέρος της ρουτίνας του

 

Η συνήθεια/ρουτίνα είναι μεγάλη υπόθεση για έναν άνθρωπο και ας είναι δύο λέξεις που με τα χρόνια έχουν πάρει αρνητική χροιά. Είναι πολύ βασικό όμως για κάποιον να ξέρει το πρωί που ξυπνάει ότι πρέπει να κάνει πέντε πράγματα. Και καλό θα είναι ένα από αυτά να είναι το να πάει στο Γυμναστήριο. Πριν ή αμέσως μετά την δουλειά, δύο ώρες μετά το γεύμα, πριν ή μετά το φροντιστήριο (αν είναι μαθητής) ή το μάθημα στην σχολή (αν είναι φοιτητής). Την στιγμή που γίνει αυτό, τότε θα είναι ακόμα πιο δύσκολο για κάποιον να αφήσει το Γυμναστήριο.

 

  1. Να πάει τη μέρα που… βαριέται

 

Αυτό έχει άμεση σχέση με το “Νο2” της λίστας. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρξουν μέρες που κάποιος απλώς δεν θα θέλει να πάει γυμναστήριο για τους δικούς του λόγους. Τότε ακριβώς είναι όμως που θα πρέπει να πάει. Την στιγμή που θα γίνει αυτό – έστω και με το… ζόρι – τότε αυτό σημαίνει ότι πλέον η Γυμναστική είναι μέρος της ζωής του. Όλα τα υπόλοιπα ακολουθούν.

 

  1. Η καλή παρέα κάνει την διαφορά

 

Ένας ακόμα καλός τρόπος για να μπορέσει κάποιος να μείνει στο Γυμναστήριο: Να γραφτεί μαζί με έναν φίλο του/συγγενή του. Αν γίνει αυτό, τότε το Γυμναστήριο θα μοιάζει σίγουρα λιγότερο βαρετό στην αρχή. Η καλή παρέα, οι συζητήσεις και η αλληλοβοήθεια σε κάποιες ασκήσεις – ή ακόμα σε κάποιες περιπτώσεις και οι ίδιοι στόχοι στην γυμναστική – θα βοηθήσουν ώστε να μπορέσει κάποιος να παραμείνει στο Γυμναστήριο και κατ’ επέκταση να συνεχίσει να γυμνάζεται.

 

  1. Πολύμηνη συνδρομή

 

Μοιάζει με… κακία, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό: Αν κάποιος γραφτεί για 6 μήνες σε ένα Γυμναστήριο ή κάνει ετήσια συνδρομή, τότε είναι πιο πιθανό να πηγαίνει πιο συχνά από ότι αν απλώς έκανε μηνιαία συνδρομή. Και ο λόγος είναι, φυσικά, καθαρά οικονομικός! Όταν ένας άνθρωπος διαθέτει ένα μεγάλο ποσό για να κάνει κάτι, τότε νιώθει σχεδόν… υποχρεωμένος να μπορέσει να το φέρει εις πέρας.

 

  1. Διαρκής αλλαγή στόχων

 

Είναι καλό να βάζει κάποιους στόχους, τους οποίους θα καλείται να εκπληρώσει προκειμένου να έχει κίνητρο. Θα είναι η απώλεια βάρους; Η ανάδειξη ενός συγκεκριμένου σημείου του σώματος; Η βελτίωση της φυσικής κατάστασης; Ό,τι και να είναι, το βασικό είναι να υπάρχει ένας στόχος που θα δώσει κίνητρο στον ασκούμενο να πάει Γυμναστήριο άλλη μία μέρα. Και μετά ακόμα μία μέρα και ακόμα μία μέρα, μέχρι να αρχίσει να βλέπει τα αποτελέσματα των κόπων του.

No Comments Yet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *