Διατροφή και Σώμα
Διατροφή και Σώμα

Πως να χτίσετε καλύτερα οστά για τα παιδιά

Η καλύτερη στιγμή για την οικοδόμηση ισχυρών, υγιών οστών είναι κατά τα παιδικά χρόνια. Ενώ η ανάπτυξη των οστών και η πυκνότητα των οστών επηρεάζονται από τη γεννηση, οι διατροφικές συνήθειες και η σωματική άσκηση του παιδιού σας καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την υγεία των οστών του σε αυτές τις ηλικίες. είναι γνωστό ότι  η οστεοπόρωση είναι μια νόσος της παιδικής ηλικίας με μεγάλες συνέπειες και στην ενήλικη ζωή. Τα παιδιά πρέπει να καταναλώνουν επαρκή ποσότητα ασβεστίου, μεγιστοποιώντας την μάζα των οστών τους, πριν από τα ενήλικα χρόνια τους. Επιπλέον, είναι σημαντικό για τα παιδιά σας να συμμετέχουν σε ασκήσεις με βάρη τακτικά, ενισχύοντας περαιτέρω τα οστά τους.

ας δούμε λίγες συμβουλές πιο αναλυτικά


Τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο


Βήμα 1

Γάλα , γάλα και γάλα. Από τις καλύτερες πηγές ασβεστίου. Ελάχιστο ένα γάλα την ημέρα. Καλό θα είναι να μην διαλύεται μέσα κακάο ή καφέ γιατί δεν βοηθάνε στην απορρόφηση του ασβεστίου. τα πιο πολλά παιδιά αντιδρούν στο σκέτο γάλα όμως θα πρέπει αν επιμείνουμε λίγο πιο πολύ σε αυτό. Μια συνήθεια είναι όλα 🙂

Βήμα 2

Χρησιμοποιήστε δύο φέτες   τυρί για να κάνετε σάντουιτς του παιδιού σας . Προσθέστε 1 φλιτζάνι  χυμό πορτοκαλιού με το γεύμα το.

Βήμα 3

Δώστε στο παιδί σας ένα πλούσιο σε ασβέστιο σνακ για επιδόρπιο, όπως 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, ή 1 φλιτζάνι άπαχο γάλα πριν από τον βραδινό του ύπνο.

 

όμως πέρα από τα φαγητά καλό θα είναι να υπάρχει και σωματική δραστηριότητα . 3 απλά βήματα είναι τα εξής


Βήμα 1

Ενθαρρύνετε το παιδί σας να συμμετέχει σε δραστηριότητες που έχουν σε μεγάλο βαθμό τρέξιμο ή άλματα ώστε να τονώσουν  την οστική μάζα.Τα παιδιά πρέπει να συμμετέχουν σε 10λέπτες -20 λεπτές δραστηριότητες υψηλής έντασης όπως το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ ή γυμναστική  για τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα και τρεις ημέρες την εβδομάδα(αν και γνωρίζω πως με τις απαιτήσεις τις σημερινής εποχής δυστυχώς τα πιο πολλά παιδιά δεν έχουν χρόνο για τίποτα παρά για διάβασμα..)


Βήμα 2

Δείξτε στο παιδί σας πώς να ασκηθούν με βάρη ακόμα και μέσα στο σπίτι(ΠΡΟΣΟΧΗ δεν μιλάμε για μεγάλα βάρη ).Τα παιδιά μπορούν να σηκώσουν με ασφάλεια βάρη εφ ‘όσον τα προσέχετε ώστε να μην τραυματιστούν. Δεν είναι κακό ή ντροπή επίσης να παίρνεται τα παιδιά σας στο γυμναστήριο ( απλά αποφύγετε τις ώρες αιχμής) .Γενικά να ξέρετε πως τα κορίτσια έχουν  χαμηλότερη οστική μάζα από ό, τι τα αγόρια και, ως εκ τούτου, έχουν πιο αδύνατα κόκαλα ως ενήλικες γυναίκες.


Βήμα 3

Στις ασκήσεις καλό είναι να περιλαμβάνεται και μερικές πολύ κοινές ασκήσεις, όπως καθίσματα , push ups , pull ups , κτλ. ( καλό θα είναι να ρωτήσετε κάποιο προσωπικό γυμναστή ή στο γυμναστήριο σας για να σας δώσει ποιο σωστές ασκήσεις). Η οστική μάζα του παιδιού σας χτίζετε από το βάρος της κατάρτισης στα παιδικά χρόνια του δίνει μια καλύτερη ευκαιρία για να διατηρήσει την αντοχή των οστών ως ενήλικας.

 

πολλά από αυτά πιθανόν να τα γνωρίζετε όμως καλό θα είναι να τα διαβάζουμε συνέχεια γιατί τα κόκκαλα είναι αυτά που μας κουβαλάνε μια ζωή

No Comments Yet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *