Διατροφή και Σώμα
Διατροφή και Σώμα

10 διατροφικές συμβουλές πριν βγείτε στην παραλία

Σαββατοκύριακα του καλοκαιριού στην παραλία, μπάρμπεκιου στην πίσω αυλή με φίλους , καθώς και υπαίθρια δείπνα είναι σαμερεπιτέλους εδώ, αλλά αυτές οι συναθροίσεις συχνά ειναι φορτωμένα με σαλάτες υψηλής θερμιδικής αξίας ζυμαρικά, τσιπς, παγωτά, κοκτέιλ και μπύρες. Απολαύστε το ζεστό καιρό διατηρώντας παράλληλα τη διατροφή σας υπό έλεγχο με τις παρακάτω συμβουλές και έτσι θα βγείτε στην παραλία χωρίς ατέλειες.

 

  1. Πίνετε πράσινο τσάι αντί για γλυκό τσάι. Το πράσινο τσάι έχει ένα φυσικό συστατικό που βοηθά να επιταχύνει τον μεταβολισμό σας. Μπορείτε να πάρετε φακελάκια πράσινου τσαγιού να τα αναμείξετε με ζεστό νερο κ μετα να το βάλετε στο ψυγείο. Έτσι έχετε πάντα παγωμενο και δροσερό πράσινο τσάι.
  2. Καταναλώστε ψάρια και θαλασσινά ψητά. Το καλοκαίρι είναι η ιδανική στιγμή για να πάρετε τα πιο φρέσκα αλιεύματα από το ιχθειοπωλείο. Ψητός σολομός, τόνος, αστακός, μύδια και καλαμάρι για ενα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες
  3. Μην παραλείπετε το πρωινό. Όταν ξυπνάτε το πρωί, είναι η καλυτερη ώρα να δώσετε τροφή στο σώμα σας για να αρχίσει να “ξυπνά” . Τρώγοντας ένα πρωινό με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, και υγιεινά λίπη ξεκινάει ο μεταβολισμός σας σε υψηλή ταχύτητα και έχετε ενέργεια για όλη την ημέρα
  4. Απολαύστε το καλοκαίρι τα φρούτα και τα λαχανικά. Είναι εύκολο να βαρεθείτε τρώγοντας τα ίδια λαχανικά κάθε μέρα, αλλά με το καλοκαίρι έρχονται φρέσκες επιλογές. Συμπεριλαμβανομένου ενός συνδυασμού με εποχιακά πολύχρωμα λαχανικά στα γεύματά σας δίνετε στο σώμα σας ένα θρεπτικό λάκτισμα.
  5. Σνακ στη δουλειά. Όταν τρώτε πιο συχνά, πέντε έως έξι φορές την ημέρα –είναι πολύ λιγότερο πιθανό να τρώτε περισσότερο και πιο πιθανό να μείνει ενεργός ο μεταβολισμός σας
  6. Να ενυδατώνεστε συχνά. Η ζέστη του καλοκαιριού σας κάνει πιο επιρρεπείς σε αφυδάτωση. Ξεκινήστε την ημέρα σας με δύο ποτήρια νερό και πίνετε ενα ποτήρι σε κάθε γεύμα, καθώς και πριν και μετά την προπόνηση σας, για να μείνεται ενυδατωμένοι. Φέρτε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας ως υπενθύμιση για να μην το αμελείται.
  7. Προσχεδιάστε τα γεύματά σας. Σκοπεύετε σεαποδράσεις του Σαββατοκύριακου και σε καλοκαιρινές δραστηριότητές? Γιατί να μην διεκολύνετε τα γεύματά σας; με την προετοιμασία όλων των τροφίμων σας, την Κυριακή, έτσι ώστε να έχετε αρκετό φαγητό για την εβδομάδα. Το καλύτερο μέρος: Θα εξοικονομήσετε χρήματα.
  8. Τρώτε υγιεινά στην παραλία. Μείνετε μακριά από τους πειρασμούς όπως παγωτα, μπύρες και πίτσες. Πάρτε στην παραλία τοστακι, μερικούς ξηρους καρπους, φρέσκα φρουτακια και φυσικα το πρασινο τσάι σας
  9. Κάνε την άθληση τρόπο ζωής και περπάτησε τουλάχιστον για 40 λεπτά τρεις φορές στην εβδομάδα. Εναλλακτικά, γράψου σε ένα κολυμβητήριο και πήγαινε μία ή δύο ώρες την εβδομάδα ή κάνε κάποια αερόβια άσκηση της επιλογής σου στο γυμναστήριο κάθε δύο μέρες για 45 λεπτά.
  10. Φάε ένα ελαφρύ βραδινό καθώς ο μεταβολισμός πέφτει μετά τις έξι το απόγευμα. Ασφαλείς επιλογές για δείπνο είναι ένα γιαούρτι 2%με δημητριακά, μια αραβική πίτα με γαλοπούλα και τυρί, γάλα με δημητριακά ή μια τονοσαλάτα.

No Comments Yet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *