Διατροφή και Σώμα
Διατροφή και Σώμα

8 ισχυροί συνδιασμοί υγιεινής διατροφής

Φτίαξτε τα γεύματά σας με τέτοιο τρόπο  ώστε το σώμα σας να απορροφήσει περισσότερα θρεπτικά συστατικά με τα υγιή ζεύγη τρόφιμων έχοντας ακόμα πιο πολλά θρεπτικά οφέλη.

Η ντομάτα και ο  βασιλικός, το κρασί και το τυρί, όπως και άλλα  τρόφιμα φτιάχτηκαν το ένα για το άλλο. Όπως και ορισμένα φρούτα, λαχανικά,  συνδυαστικά μπορούν μαζί  να κάνουν το γεύμα σας πιο θρεπτικά. Σκοπός  δεν θα είναι μόνο να απολαύσετε το γεύμα σας περισσότερο, αλλά να λάβετε περισσότερες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά!

  • Σαλάτα με αυγά

  Οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει έναν εύκολο τρόπο για να βsalad-with-egg_0εβαιωθείτε ότι έχετε απορροφήσει ακόμη περισσότερα θρεπτικά συστατικά από ταλαχανικά σας: βάλτε ένα αυγό στην κορυφή. Σε μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Purdue, οι άνθρωποι που έτρωγαν μια σαλάτα με αυγά είχαν καλύτερη απορρόφηση των καροτενοειδών, λυκοπένιο, συμπεριλαμβανομένων και βήτα-καροτίνη, επίσης αντιοξειδωτικά που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, , καθώς και την πρόληψη των καρδιακών ασθένειες από εκείνους που έτρωγαν μια σαλάτα χωρίς αυγά. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες είναι λιποδιαλυτές έτσι το λίπος στα αυγά βοηθά στο να γίνει πιο διαθέσιμο για απορρόφηση.

  • roasted-vegetables-oil_0Ψητά λαχανικά με αγνό παρθένο ελαιόλαδο

Τα αυγά δεν είναι η μόνη υγιής πηγή λίπους.  Σε γενικές γραμμές, η κατανάλωση λαχανικών με πρόσθετα λιπαρά συμβάλλει στη βελτίωση της απορρόφησης της βήτα-καροτίνης στα λαχανικά. Το κλασικό παράδειγμα είναι ψητά λαχανικά (πχ ντομάτες, μελιτζάνες, πιπερίες ) σε συνδιασμό  με το ελαιόλαδο.

  • Μοσχάρι με μπρόκολο

Οι Τροbetter_together_steak_broccoliφές πλούσιες σε βιταμίνη C βοηθάνε στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.Τι καλύτερο απο μια μοσχαρίσια μπριζόλα με μπρόκολο στον ατμό

 

 

  • Φράουλες, βρώμη και γιαούρτι με λίγα λιπαρα

Πείτbetter_together_yogurt_cereal_strawberries-2ε καλημέρα στο πιο θρεπτικό πρωινό.Οι φράουλες είναι πολύ καλη πηγή πρωτείνης και σε συνδυασμό με την βρώμη που ειναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος B και του γιαούρτιού που είναι πλούσιο σε ασβέστιο, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την μέρα σας με τον καλύτερο τρόπο.

 

 

  • Σολωμός με κάλεbetter_together_salmon_kale

Για να απορροφηθεί καλύτερα το ασβέστιο χρειάζεται η βιταμίνη D. Ορισμένες τροφές, όπως το τυρί, περιέχουν και τα δύο. Αλλά χόρτα πλούσια σε ασβέστιο όπως το κάλε χρειάζονται μια επιπλέον ώθηση απο την  βιταμίνη D-και τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, και η  πέστροφα και είναι μεγάλες πηγές.

 

  • Αβοκάντο με ντομάτα

better_together_avocado_tomatoΤο λίπος στο αβοκάντο θα βοηθήσει το σώμα σας να απορροφήσει τα καροτενοειδή. Αλλά σας βοηθά επίσης να μετατρέψετε ένα συγκεκριμένο καροτένιο που είναι γνωστό  ως προβιταμίνη Α στη μορφή της βιταμίνης Α που το  σώμα σας μπορεί πραγματικά να χρησιμοποιήσει.

 

 

  • better_together_banana_peanut_butterΜπανάνα με βούτυρο ξηρών καρπών

Αυτή η απλή αντιστοίχιση της πρωτεΐνης και των  υγιεινών υδατανθράκων είναι ένας εξασφαλισμένος νικητής μετά την προπόνηση: Ο συνδιασμός βοηθάει στην αποκατάσταση των μυών.

 

  • Κάρυ με μαύρο πιπέρι

Η  κουρκούμη , το κίτρινο μπαχαρικό που χρησιμοποιείται σε πολλά είδη κάρυ, είναι μια αναδυόμενη αγάπη στο  διατροφικό κόσμο, με έρευνα που συνδέει τα πάντα, από την καλή διάθεση  μέχρι την μείωση πόνων. Και η έρευνα δείχνει ότι σε συνδιασμό με μαύρο πιπέρι, γνωστή ως πιπερίνη, βελτιώνει σημαντικά τη βιοδιαθεσιμότητα των υπερτροφίμων.

 

No Comments Yet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *